niedziela, 9 października 2016

Nie wiem co powiedzieć,przerywam ciszę

  


                                

 Jak widać milczę już prawie drugi miesiąc.Ktoś cały czas blokuje mi bloga, przez co tną mi się zasięgi , nie mam opcji korzystania ze wszystkich funkcji bloggera, a czasami sam blog się blokuje . Nie wiem kto to robi, czemu i po co .  Tracę motywację widząc jak ktoś bezpodstawnie blokuje moją stronę . Ostatnio los się do mnie uśmiechnął i dostałam propozycję współpracy z magazynem internetowym który niedługo ujrzy światło internetu ! :D . Trzymajcie za mnie kciuki! Mam nadzieję że się uda, jeżeli tak to na pewno nie zrezygnuję z pisania tutaj. Jest to super szansa na rozwój :) Jak mi się uda dowiecie się pierwsi :D

   Czytałam ostatnio kilka książek a w tym Kiedy Odszedłeś  (kontynuacje Zanim się Pojawiłeś) Jojo Moyes  . Świetna książka dla ludzi, którzy stanęli w miejscu i nie potrafią iść dalej przez utracenie czegoś /kogoś . Przeczytałam ją w niecałą dobę (szybko czytam) i przez całą książkę (prócz ok 80 stron ) płakałam rzewnymi łzami. Coś naprawdę pięknego . Zrozumiałam że nie można ciągle patrzeć wstecz , gdyż umyka nam to co jest i co można mieć.

Brak komentarzy: