piątek, 6 maja 2016

Żyję ! + spis najlepszych filmów na piątkowe wieczory



       

   Przynaję się bez bicia .... Trochę mnie tu nie było , lecz za chwilkę wszystko wyjaśnię :D Przed świętami miałam malutki wypadek (Uwaga! kolejny fakt o mnie : jestem wielką niezdarą :D ) przez co kompletnie się rozleniwiłam . Później okazało się że twórcy  Wspaniałego Stulecia (którego jestem wielką fanką) zrobili kolejny sezon tym razem o Sułtance Kosem .A że internauci są tak mili , co tydzień dawali nowy odcinek z napisami . Dla mnie wspaniale :D
   Jak już o filmach mowa , może powiem Wam o filmach godnych (moim zdaniem) polecenia na piątkowe wieczory . Pomimo że pogoda zaczyna wspierać i zachęcam do spędzania piątków na świeżym powietrzu, to może akurat zachęcę Was do obejrzenia którejś z moich pozycji :) . Będzie ich 4 więc dość zbędnego pisania :D 

                4. STULATEK KTÓRY WYSKOCZYŁ PRZEZ 

                                OKNO I ZNIKNĄŁ

 

 Nasz tytułowy stulatek , Alan Karlsson (wspaniale zagrany przez Roberta Gustaffsona) postanawia w sposób ekscentryczny świetowac , jak się domyślacie; swoje setne urodziny . Świetna Szwedzka czarna komedia, w której Felix Herngren zabiera nas w zwariowaną podróż w przeszłość zaplataną z teraźniejszością . Co tu dużo mówić . Polecam choć ksiązka była bardziej zabawna . Lecz do obejrzenia filmu zachęcam :)





                                    3. DZIEWIĄTE WROTA

   Na wstępie podkreślę . Głównym bohaterem jest bibliofil w którego postać wcielił się  Johnny Depp pod okiem reżysera Romana Polańskiego . Świetny klimat, scenariusz... Fantastyczna opowieść. Boris Balkan jest kolekcjonerem starych książek . Ale nie  byle jakich . Większość jego staroszytów , starodruków jest poświęcona Szatanowi . Dostaje książke "Dziewięć Wrót Królestwa Cieni" jest to jeden z trzech egzemplarzy . Ale że nie jest pewny , co do jej oryginalności ,daje ją do zbadania Deanowi Corso (Johnny Depp)
                        

                             2. ZANIM ODEJDĄ WODY

 

 

   Świetna komedia z  Robertem Downeyem Jr. oraz z Zchem Galifiankisem . Nie będę nic na ten temat pisać . Poprostu uwierzcie mi na słowo i sami zobaczcie :D





                        1. EFEKT MOTYLA 

 

Na dzień dzisiejszy totalne no.1 . Evan Treborn odkrywa że posiada dar podróży w czasie. Naprawia błędy z przeszłosci i pragnie uratowa swoją miłość z dzieciństwa. Film bez happy endu lecz piękny. Polecam zakupić do niego paczkę chusteczek .  





              

Brak komentarzy: