poniedziałek, 7 marca 2016

cześć





                             Jeszcze Wam się nie przedstawiłam :D

 

      Niektórzy mnie znają, a niektórzy nie :D lecz lepiej jeżeli niewtajemniczonym pokażę kawałek siebie :D .

         Nazywam się Joanna :D z pierwszej notki dowiedzieliście się o moim 'wielkim' zapale do działania hah :D Mieszkam bardzo blisko Krakowa . Kocham to miasto :)

                  Jak pewnie się domyślacie , jedną z moich pasji jest pisanie . Lecz na tym nie koniec . Lista moich zainteresowań jest ogromna , więc może przytoczę tylko kilka z nich. 
      


 Jedną z nich jest rysowanie i malowanie :)
Może kiedyś zadedykuję notkę o tym . Kto wie :3














 
  Kolejna pasja to moda :D lecz jestem zbyt leniwa jeżeli chodzi o shopping :D gdy myślę o spędzeniu całego dnia na zakupach , i o tym jak będą cierpieć moje nogi - po prostu mi się nie chce :c
















Obowiązkowo muszę przytoczyć tu muzykę . Nigdzie nie ruszam się bez swoich słuchawek . Dźwięki muzyki celtyckiej , rockowej lub każdego rodzaju metalu melodyjnego - wprawiają mnie  w stan szczęścia . (Na tym się wychowałam za co dziękuję Kobiecie która wydała mnie na świat :D) Wszystko jest wtedy jakieś lepsze , weselsze :D . Nie mogę też zapomnieć o moim brzdękoleniu na gitarze . Jej rytmy również przypominają chwile dzieciństwa  .Gitara towarzyszyła mi kiedyś , jest nadal i będzie ze mną do końca życia.





               Cóż może to na tyle . Zbyt wiele informacji naraz nie jest dobre :D











Brak komentarzy: