poniedziałek, 11 lipca 2016

Biznes woman

    







                      Tak wiem znów mnie długo nie było. Oczywiście będę z Wami szczera. Zostałam konsultantką Oriflame oraz już prawie jestem Liderką sprzedaży Avon :) zajęło mi trochę uczenie się tego wszystkiego , robienie zamówień, zdobywanie klientów itp . Otworzyłam również swój sklep internetowy Tachiire Shop 
Mega się cieszę ponieważ jeżeli się w tym siedzi są z tego ogromne korzyści :) jeśli chcecie mogę opowiedzieć o tym w innym poście . Postaram się go napisać jeszcze w tym tygodniu więc czekajcie na aktualizację tego posta oraz mam nadzieję że ktoś mnie już śledzi na fb ;D klik 
   Dobra na dziś to tyle :) po ciężkim dniu pracy pora na długą kąpiel :D szybką wiadomość do Was napisałam teraz mogę iść spać z czystym sumieniem :D 
  Niedługo będzie recenzja ksiązki Charlotte Cho - Sekrety Urody Koreanek 
 

Brak komentarzy: