poniedziałek, 14 marca 2016

GET HEALTHY WITH ME! :D

                                                        Zima 2015. 

    Przeglądałam foldery mojego komputera i znalazłam zdjęcie robione mniej więcej rok temu. Śniegu była masa, nie mogłam wyjść z domu bez kilku swetrów pod kurtką... A teraz ? Jesienna ramoneska i idziemy w miasto :D Niby fajnie... Tylko że wolę wiosnę pełną parą hah :D 
   


     Jakiś czas temu przyśniło mi się że Boogeyman przyszedł do mojego domu i zjadł mi moją Hawajską (pizze oczywiście). Ja, w tym śnie wpadłam w szał. I  zjadłam demona. (obroniłam godność hawajskiej) Niby super bo ludzie nie padali na zawał otwierając swoje szafy (nie, tu nie chodzi o bałagan w Waszych ubraniach :3 ) ...Tylko jaki ten sen miał sens ? :D
   Może pora zmienić coś w swoim życiu? Tzn. zdrowo jeść, więcej ruchu i bla bla bla. Dlatego postanowiłam że od dziś wdrożę to w życie :D 
   
   Każde zaczynanie zdrowego trybu życia, kończyło się z telefonem w ręku i ulotką miejscowej pizzerii w drugiej. Pora skończyć z śmieciowym żarciem raz na zawsze! :D Ktoś się do mnie przyłączy? :p Jeżeli tak to piszcie w komentarzach . Przy okazji możecie opowiedzieć mi historie waszych (nie)udanych diet :)


   Postaram się kilka razy w tygodniu podsyłać jakieś ciekawe przepisy na zdrowe jedzonko :3 i oczywiście opowiem Wam jak mi idzie :) Was też do tego zachęcam! Motywujmy się nawzajem :)

Brak komentarzy: